Email: c.mielko@uwb.edu.pl
Jednostka:
Wydział Zarządzania - Zakład Zarządzania Strategicznego.
Obszar zainteresowań naukowych
|
- Zarządzanie sektorem publicznym (New Public Management)
- Polityka publiczna
- Rynek pracy w świetle gospodarki 4.0
- Systemy zarządzania jakością
- Psychologia organizacji i zarządzania
- Psychologia w biznesie
- Dialog i partnerstwo na rynku pracy
- Zarządzanie strategiczne, a rynek pracy
- Zarządzanie samorządowymi instytucjami kultury
- Optymalizacja w biznesie
- Compliance – zarządzanie ryzykiem braku zgodności
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
|
Działalność dydaktyczna
|
- Lokalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw
- Zachowania organizacyjne
- Konflikt i kryzys w organizacji
- Prawo autorskie i prawa pokrewne
- Teoria i psychologia konfliktu
- Badania marketingowe
- Funkcjonowanie europejskiego i polskiego rynku pracy
- Zarządzanie strategiczne, a rynek pracy
- System zarządzania jakością
- Rynek pracy, a gospodarka 4.0
- Migracje zarobkowe i przyszłość rynku pracy
- Dialog i partnerstwo na rynku pracy
- Zarządzanie innowacjami i transferem technologii
|
Pełnione funkcje
|
- Członek Kierunkowej Komisji Dydaktycznej WZ
- Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego
|
Najważniejsze publikacje
|
- Mielko C. „Zarządzanie i finansowanie samorządowych instytucji kultury w Polsce
w świetle współczesnych regulacji organizacyjno-finansowych, zarys problemu” w: Jarosiński K. „Zarządzanie i finanse podmiotów sektora publicznego” Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2014.
- Mielko C. i inni „Most Muzyczny” w: Marecki K. “Biznesplan – Elementy planowania działalności rozwojowej” Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2008.
- Mielko C. „Administracja samorządowa i instytucje kultury w województwie podlaskim. Podstawy regionalnej polityki publicznej” w: Osiński J. „Studia z polityki publicznej”, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2017.
- Mielko C. „ Zasadność funkcjonowania regulatora odpowiedzialnego za zatwierdzanie wniosków taryfowych za wodę i ścieki w świetle polityki publicznej” w: Zybała A. „Studia z Polityki Publicznej, 10(4(40)”, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2024.
- Mielko C. „Nowoczesne narzędzia komunikacji korporacyjnej” w: Gołaszewska – Kaczan U., Kuzionko-Ochrymiuk E. „Skuteczna komunikacja w biznesie. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2024.
- Mielko C. „Innowacyjność jako integralna część strategii w zarzadzaniu przedsiębiorstwem
- studium przypadku firmy SaMASZ Sp. z o.o.” w: Plawgo B., Citkowski M. „Wyzwania zarządzania strategicznego - analiza studiów przypadku”, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2024.
|
Publikacje

|
RepozytoriumUwB

|
Usos UwB

|
Google Scholar

|
ResearchGate

|
|
|
|
|
|