ZASADY ROZWIĄZYWANIA KONFLIKTÓW ORAZ REAGOWANIA NA PRZYPADKI ZAGROŻENIA LUB NARUSZENIA BEZPIECZEŃSTWA, A TAKŻE WSZELKIE FORMY DYSKRYMINACJI I PRZEMOCY WOBEC CZŁONKÓW KADRY PROWADZĄCEJ KSZTAŁCENIE, STUDENTÓW, PRACOWNIKÓW PROWADZĄCYCH OBSŁUGĘ ADMINISTRACYJNĄ PROCESU KSZTAŁCENIA ORAZ POZOSTAŁYCH PRACOWNIKÓW WYDZIAŁU INFORMATYKI DOSTĘPNE SĄ W SEKRETARIACIE WYDZIAŁU (P. 2005, P. 2040, P. 3044). XD
© Wszystkie prawa zastrzeżone.
W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.