coat.svg

godlo_uwb.svg

wydzial_informatyki_napis.svg

Title of the document

STYPENDIUM MINISTRA ZA ZNACZĄCE OSIĄGNIĘCIA na rok akademicki 2022/2023 

19.09.2022

O stypendium ministra może ubiegać się student, który w poprzednim roku akademickim zaliczył rok studiów oraz uzyskał wpis na kolejny rok studiów w danym roku akademickim (lub został przyjęty na studia drugiego stopnia). Stypendium ministra może być przyznane studentowi, który w okresie studiów wykazał się znaczącymi osiągnieciami naukowymi lub artystycznymi związanymi ze studiami lub znaczącymi osiągnięciami sportowymi.Osiągnięcia naukowe, umożliwiające ubieganie się o stypendium:

1) autorstwo lub współautorstwo monografii naukowej ...

2) autorstwo lub współautorstwo artykułu naukowego opublikowanego w czasopiśmie naukowym ...

3) znaczący udział w projekcie badawczym o wysokim poziomie innowacyjności, realizowanym przez uczelnię ...

4) samodzielne wygłoszenie referatu naukowego dotyczącego badań naukowych o wysokim poziomie innowacyjności, którego student jest autorem na międzynarodowej konferencji naukowej ...

5) uzyskanie nagrody indywidualnej lub znaczący udział w powstaniu osiągnięcia, za które uzyskano nagrodę zespołową w konkursie o wysokim prestiżu ...

Więcej szczegółowych informacji dotyczących osiągnięć naukowych na stronie UwB - Link

Aby ubiegać się o stypendium ministra za znaczące osiągnięcia, należy:

- Pobrać i wypełnić wniosek (student)
- Przesłać do dziekanatu wydziału najpóźniej do dnia 5 października wniosek w wersji elektronicznej - uwaga termin ten musi uwzględniać dostarczenie wniosku odpowiednio wcześniej, tak aby mógł on zostać oceniony przez dziekana wydziału pod względem osiągnięć naukowych (student)
- Wniosek wraz z załączonymi dokumentami ocenia dziekan wydziału pod względem formalnym oraz spełniania kryteriów dotyczących szczególnych osiągnięć naukowych określonych przez ministra w rozporządzeniu
- Po uzyskaniu pozytywnej oceny wniosek wraz z załączonymi dokumentami przekazywany jest do dnia 10 października do Działu Spraw Studenckich
- Dział Spraw Studenckich po otrzymaniu pozytywnie zaopiniowanego wniosku tworzy w Systemie ZSUN/OSF wniosek w wersji elektronicznej i zakłada studentowi konto redaktora pomocniczego oraz przesyła na adres mailowy studenta login i hasło do wygenerowanego w ZSUN/OSF wniosku
- Wprowadzić do dnia 15 października w wygenerowanym w systemie ZSUN/OSF wniosku niezbędne dane: (student)a) dane osobowe (studenta) w formie tekstowej w części B wniosku (Dane i informacje dotyczące studenta),B) informacje o osiągnięciach naukowych w formie tekstowej wraz z niezbędnymi załącznikami w wersji C wniosku(Rodzaj osiągnięć, Wykaz osiągnięć naukowych, Monografie naukowe, Referaty na konferencjach, Załączniki) 

Więcej szczegółowych informacji dotyczących procedury na stronie UwB - Link

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.